Wednesday 1 February 2012

osem day even not :(

HI HO HELLO 

assalamualaikum *cepat jawap tak jawap tak comel . actually ,
today was so awesome . i've do something new
something fun and something  wouldn't i forget . hehe kan lyna
kan . si lyna sejak balik dari damansara asek
melepak kat rumah aku jaa 
rindu leteww . hmm kejap2 tetibe terpikir ade tak org 
rindu aku ? cepat put your hand up :) *tetibe jee . hehe mangkuk laa aku ni .
sebab takde sorang pun tanye pasal aku knpe
deactived fb . hmm *kesat air mate . baguslah 
aku mmg suke org tak ingat aku . hehe *ayat touching . 
ok ok back to the point . hari ni mcm biase laa , hp dok sepah2 
without any call . msg . cume AA jee yang selalu ad untk aku .
thanks a lot AA .
pastu pastu si lyna terpacak kat depan pintu rumah
so i said . come in :) dok lepak2 talk2shit . then
tetibe abah datang , abah cakap kin abah memerlukan petolongan cemas 
i was like ? huh ape ? mcm serious jaa .
then abah hulurkan LITTLE BIRD kat aku .
lahaii comel , tapi dia sakit . abah cakap wie panas kan dia smpai
kering , smpai sembuh . act , that bird termasok
dlm kolam ikan aku lemas . abah nmpak dia  pastu amek .
disebabakan abah tahu aku ni penyayang binatang dia pn suruh
aku jadi dokter haiwan japp . hee *baik kn kite . aku letak jaa dia kat
tgn lame taw . pastu selimutkan dia bgi dia makan , minum . 
then dia dah ok . dia terbang satu bilik aku . pastu aku tgkap g kurung 
esok pagi nak lepas kan dia . dia nak jumpe mama dia 
tadi dia nagis taw . kesiann *esok awak bebas ea .
oh ya pasal lyna aku dah berjaya buat kan video how to wear hijab tu 
then ni tga upload . sat g aku letak k .
simple jaa video tu . kiteorg pun selambe jaa buat tu . bkn nak femes
kann . tapi lyna dia mmg femes gituu . *jeles . ok thats it .

END

2 comments:

  1. tak perasan syg . tepon rumah kat luar :) mlm ni ea wy call . missyou .

    ReplyDelete