Friday 3 February 2012

chill out :)


HI HO HELLO 

assalamualaikum . hey baby double cheese burger . sekali aku
makan ni , boleh naik 1kg badan . HAHA
sebenarnye tu lyna yang mum mum aku makan 
chicken nuget jaa . on diet lah mkcik . believe me . i'm fatty . totally :)
what what what ? why why why ? *kesat air mate . badan kenape kau gemok ?
KENAPE ? (iklan jee tu ) okay sebenarnya . i've chill out with mygirlfriends
 lahh hoi . really enjoyed . lyna dgn syasya mmg gila termasuk aku . 

lyna tu pakai vouge2 last2 naik moto jaa aku merempit g bus stop . org semua pndg tapi 
kita buat down jaa hee . pastu dah smpai bandar pergi laa buat suprise kat mimie

ohh tetian mimie kerja *kitaorg pgangur terhebat .

HAHA . pastu pastu lepak kat mcd kan buat video , gila gila 

ketawe satu mcd leh dgr . ahh bia diorg nak cakap ape yang penting kitaorang happy bersama cewahh . pastu g taman main buai . aku jumpe adek handsome taw . 

aku buai kan diaa . sumpah comel . adek cpt2 besar ea
akak nak kawin dgn adek *gatal . pastu teman si lyna dating 
ishhh . jeles bolehh . ishhh nyampah . ishhh tak suka .*gila pendengki aku ni . ok then mase dalam 

kereta nak balik tu bf lyna hantar kitaorang . pastu pastu si syasya melalak nagis bagai nak gilaa . firstime tgk diaa nagisyang sgt real . sebab dia bru putus dgn bf diaa .
hmmm pastu kitaorang hug diaa . pastu aku cakap laakau nagis puas2 skung . smpai lebam , pasni 
kau jgn nagis lagi . sekali ni ja kau nagis . 
*ceh nasihat cm aku ni mcm tu kann , aku ni lagi nagis tiap2 mggu 
kalau rindu ex . TAPI TU DULU .

hehe . pastu balik . 
eh wait . bawah ade lagi .




YEAH BEBEH 
we are fat . 
ahh kau perut buncit . ahhh


lyna . she's crazy . yeah i mean it . 

 and sometime she's sweet . a lot actually .


syasya dah rambut perang . aku lah yang kaler kan .
*ketawe syaitonn . HAHAHA

 syasya . sayangg tak mahu sedih2 . i'll be by your side .
support you baby . we're same . single 
and you know what syg , single is okay . we can spendtime with
friend and family more than before  . single doesn't mean we lonely . we alone but
single can make us learn something new . okay sayang
i got you . and got me . thats for sure . 

end

No comments:

Post a Comment