Saturday 18 February 2012

wuwuwuw baby cakar :)

HI HO HELLO

alamakk suatu tragedi baru saje berlaku . woot woott . apakah ? yeah bebeh . 
aku kene cakar dengan vampire . haha *joke . dengan mybaby kecik . aishh
cerite nye mcm gini . aku , ariel , latif tga dok dok lepak2 . diorang tga main psp berduaa
pastu aku ni makan pulot kuning dgn rendang daging *sedap woo . pastu dah abes melantak 
pandang baby tga buat muke comel ala ala gedik gitu . geram rase kat si kecik tu aku pun saje nak
dengki dia . amek dia letak kat atas almari . tetibe , dia takut2 sebab tinggi , dia pun melompat kat muke aku 
mcm pertandingan lompat tinggi kat skola tu kan . yeahh sambil cakar muke aku . i was like . what the ??
then tercampak baby kat bawah . aku pun cepat2 turun pergi kat ariel . jerit2 laa konon sakit . *perit tahuu
pastu tgk cermin darah2 lagi . kene kat dahi , pipi , dengan leher , dengan tgn sikit . sedappp mcm makan pizza gitu :) hehe . seriously perit . pastu tunjuk kat mama . mama cakap camni

ME : *buat suare gedik . mama mama tengok ni *sambil tunjuk muke 
MAMA : mane ? eh kenape ni
ME : baby tu cakar mama .
MAMA : eh awak gaduh dgn dia ke ?
ME : tak laa . dia cakar *tak cerite yg sebenarnye ni 
MAMA : padan dgn muke awak .

haha siot je mama pastu pastu terus g masuk bilik . eeee sakit *ceh bru sikit . wwuwuwu . tu dia dapat nak sgat dengki si baby tu kan . padan muke aku . aku puas kiss2 baby tadi . dia asek tgk je muke aku . mcm bersalah gitu . alololo baby tak salah sayang :) ok thats it . tgk bawah ni

AWESOME GILERRR



No comments:

Post a Comment