Wednesday 29 February 2012

amir kah itu ? aiman kah itu ?

HI HO HELLO PEOPLE LO

gods * watehel . awal2 dah talk nonsense aku ni kan sebab
si kitty baby aku ni kan aku dh taip2 pnjg2 for this entri then selambe dia je 
pnjat walk2 kat board ni then kaki dia yang comel tu tertekan kat delete
omg semua hilang so kene taip back . *sabar . itsokay baby just sit down and be nice
back to the point . adkah anda tertanye tanye ape aiman ape amir ni semua ni ?
ok wait eaa . act haritu punye cerita ni bru nak story skung aku keluar
dgn ariels pergi JTC . please lah why always JTC ? sebab movie situ best .
well *kaki wayang dude . 
seriously :) tengok cite star wars in 3D . anakin sgt handsome . why haa ? . then 
makan kat chicken rice shp . makan mee kari laksa . peh super sedap
manyak kali dh makan s. pdhal nak mkn pizza mcm mane boleh pergi chicken rice shop
pulak ea ? haha . smbil tggu order smpai . aku mulekan habit mcm biase
amek gambar laa ape lagi . *eleh you guys pn ad habit yg sme rite so gimme five !
then then terkejut tak terkejut tak ? *blum cite lagi ni .
aku jumpe aiman mentor ! haa kau ade ? . *berlagak . siap bergambar lagi
makan same lagi . jgn buat tak kenal pulak . aiman si amir tu dlm vanilla cokelat 
fev story korang kan *haa ckap laa tak ! JGN NK TIPU .
ni gambar aku dgn aiman  walaaahh


HAHAHAHA . aiman bin salman . hehe . alaa joke alaa joke
jgn laa marah . in fact , ni abang aku ariel . tak gmbar ni
kalau pndg sekilas mcm aiman . sikit je laa *tapi tak mcm sebenarnye 
saje nak buat tajuk entri ni sebab aku dpat tahu aiman tu tga femes kan
skung ? betol tak ? aku pun suke diaa . dia tggi kan kan 
*jerit aaaaaaaa nak BF mcm tu . aminnn 
ok ni bawah ni gambar izara aishah pulak ? hahaha joke . 
aku tak setanding izara woii . dia lawa nak mampuss . act ni kiwie asyiqin 
tak kenal ? mmg laa dia ni budak nerd . bukan hot stuff okay . 

p/s : after this takde lagi entri2 yg sedih . asek sedih jee blog aku ni kan . ty buat sweet stalker ya :)

END

No comments:

Post a Comment